Remélem, mondanom sem kell hogy honnan szereztem egy darab,
8 mm-es, rozsdamentes lemezt?!
Ebből a lemezből kivágtam két egyforma kör alakú lemezt.
Elég simán ment, csak 5 db vágókorong és egy B&D sarokcsiszoló a veszteségem.
Majd, simára csiszoltam őket.
Aztán, középen ketté vágtam mind a kettőt.
Így kaptam 4 db egyforma, félkör alakú "kalmopirint" ;-)
Már csak pont hegesztéssel rá kell fogatnom őket a lemezekre.
Szerencsére sikerült "pont" ott hegeszteni ahol kell ;-)
Végül, elkészült minden összetevője a szelepvezető csöveknek.
Jöhet a következő feladat, a karburátor torok elkészítése...
5 megjegyzés:
Nagyon pöpec! Én pedig megírtam az első posztot.
Kösz Bence!
Háát még felszerelve milyen jól mutat..
Képek hamarosan!!
Nem kötözködök, de nem hiányzik egy gyűrű az alsó cső és a rúgó közül? A rajzon 9 alkatrésész van neked pedig 8.
Az egy O-gyűrű lesz. Ránézésre.
Háát, ..én meg azt hittem hogy, úgysem veszi észre senki ezt az apró kis hiányosságot :-(
A sas-szemű Bencének gratula!! (ja, fazsa az avatarod, Bence!)
Amúgy ez csak egy fém alátét, ami azért kell hogy a rugó egyenletesen, mindenhol egyformán nyomni tudja a gumi tömítést.
Az ünnepek után, 1 csőből majd lecsapok, "visítóval" 4 egyforma karikát. Na, persze az uraknál leesztergálják az ilyesmit... Én sajnálok érte 2-3 ezret fizetni...
Megjegyzés küldése