2011. december 15., csütörtök

TC88 lökő rúd vezetőcső 1. rész

A nyáron vásárolt, harley blokkomból sok alkatrész hiányzik még.
Többek közt a lökő rudak, és azok vezető csövei.
Az eredeti csöveket nem érdemes megvennem,
mert azokat annyira leegyszerűsítette a "mérnöki gárda",
hogy kifelejtette belőle a szelep állítási lehetőségét.

Így hasznosabbnak láttam, hogy ha magam készítem el ezeket.
























Mintának a 60 éves Knucklehead alkatrészeit találtam a legegyszerűbbnek.




























Házi gyűjteményeim között, találtam néhány darab, krómozott ágykeret csövét,
ami 0.5 mm vastag falú vas csőből áll.






















Méretre darabolás után, csináltam egy foglalatot, amiben körbe peremeztem őket.











































A gumi tömítéseket Silver barátomtól kaptam ajándékba.
Kösz Silver!





















Még a neheze hátra van.
Sok kis apróbb alkatrész hiányzik még hozzá, amiket később készítek majd el,
pld.: rugók, réz kupakok, rozsdamentes kitámasztó lemezek.
Folyt. Köv...

Nincsenek megjegyzések: