2011. december 20., kedd

TC88 lökő rúd vezetőcső 3. rész

Szeretem újra hasznosítani a dolgokat, így néha a fantáziámnak köszönhetően
képes vagyok bármilyen konyhai eszközből, vagy dísz tárgyból kifaragni
egy fedelet, esetleg egy levegő-szűrő házat...






















Szükségem volt 4 db nyomó-rugóra, ezért ismét szétnéztem a lomtalanításra ítélt
holmijaim között.
Találtam egy, már működő képtelen, szobai álló-ventilátort aminek az állvány belsejében
ráleltem a megfelelő erősségű és hosszúságú rugóra.




















Már csak az átmérőjét kell kissebre "masszírozni" és pont jó lesz.





















Centiről centire haladva, ráhajtogattam egy vékonyabb csőre.






















Végül, méretre vágtam.
Most már csak 4 db kitámasztó lemezt kell készítenem...

Folyt. köv.!





Nincsenek megjegyzések: