2011. december 23., péntek

TC88 lökő rúd vezetőcső 5. rész

Remélem, mondanom sem kell hogy honnan szereztem egy darab,
8 mm-es, rozsdamentes lemezt?!


















Ebből a lemezből kivágtam két egyforma kör alakú lemezt.
Elég simán ment, csak 5 db vágókorong és egy B&D sarokcsiszoló a veszteségem.










































Majd, simára csiszoltam őket.






















Aztán, középen ketté vágtam mind a kettőt.
Így kaptam 4 db egyforma, félkör alakú "kalmopirint"  ;-)






















Már csak pont hegesztéssel rá kell fogatnom őket a lemezekre.























Szerencsére sikerült "pont" ott hegeszteni ahol kell  ;-)






















Végül, elkészült minden összetevője a szelepvezető csöveknek.
























Jöhet a következő feladat, a karburátor torok elkészítése...





5 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Nagyon pöpec! Én pedig megírtam az első posztot.

The Maugli Garage írta...

Kösz Bence!
Háát még felszerelve milyen jól mutat..
Képek hamarosan!!

magyarszki fasiszki írta...

Nem kötözködök, de nem hiányzik egy gyűrű az alsó cső és a rúgó közül? A rajzon 9 alkatrésész van neked pedig 8.

Szábbész írta...

Az egy O-gyűrű lesz. Ránézésre.

The Maugli Garage írta...

Háát, ..én meg azt hittem hogy, úgysem veszi észre senki ezt az apró kis hiányosságot :-(
A sas-szemű Bencének gratula!! (ja, fazsa az avatarod, Bence!)
Amúgy ez csak egy fém alátét, ami azért kell hogy a rugó egyenletesen, mindenhol egyformán nyomni tudja a gumi tömítést.
Az ünnepek után, 1 csőből majd lecsapok, "visítóval" 4 egyforma karikát. Na, persze az uraknál leesztergálják az ilyesmit... Én sajnálok érte 2-3 ezret fizetni...