2011. december 10., szombat

TC88 vezérlés fedél - 4. rész.

Már 18 éve várom azt a napot, amikor belevéshetem az én,
saját építésű harley blokkom gyújtás fedelébe a nevemet....

..Ma, elérkezett az a nap!!  






















Először filc tollal megrajzoltam a minta egy részét,
majd körbe gravíroztam a kontúrokat.























Aztán megrajzoltam a hátteret...
























Az első vonalak még kezdetlegesek,
de aprólékos munkával lehet rajtuk igényesíteni.











































































































Íme, elkészült!! ..Beteljesült az álmom!!

A 10 cm átmérőjű, alumínium lap gravírozása 40 munkaórába telt. 




5 megjegyzés:

Szábbész írta...

tyűűűű

magyarszki fasiszki írta...

Ez nagyon jó lett. Nekem a műhely már kifestve világítás áram bekötve fűtés működik. Már csak a padló burkolása van hátra. :D

The Maugli Garage írta...

Kösz, Szábbész és Bence!

Bence, neked meg gratula a műhelyhez. Ezek szerint, tényleg nemsokára elkészűl az a műhely. Irigyellek!!

magyarszki fasiszki írta...

Már csak az a probléma hogy a burkolás az csak jövőre lesz kész. Tölteni kell a padlóra még 15 centi betont mert nem lett belekalkulálva ez-az :D Mellékeltem egy képet.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/375185_319215001435513_100000410486983_1183960_1330023742_n.jpg

The Maugli Garage írta...

Nagyon tetszik!!
Kösz a képet.
Szuper kis műhely lesz belőle, bárcsak az enyém is így nézne ki..
Hey, rock&rol!!!