2011. december 18., vasárnap

TC88 lökő rúd vezetőcső 2. rész

A következő hiányzó alkatrész, a rugó burkolata.
Ez eredetileg négy darab, krómozott fém kupak,
amit jobbnak láttam ha rézből csinálok meg. 


















Nagymamám indiai váza gyűjteményéből,
feltűnés nélkül eltulajdonítottam egy vörösréz vázát,
amit kilapítottam, és feldaraboltam négy darab egyforma,
tégla alap alakú lemezre.
Köszi nagyi!
;-)



























































Aztán egyenként, egy megfelelő átmérőjű csőre, óvatosan rákalapáltam.
Nem volt nehéz, mivel három évig inaskodtam Shinya Kimura mesternél  ;-)










































Már csak a bele való rugókat kell legyártanom,
meg 4 db rozsdamentes lemezt, és elkészül az egész alkatrész.

Folyt. köv!... 



5 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Jól fog kinézni a blokk a kis réz betétekkel. Vagy esetleg le lesz krómozva?

The Maugli Garage írta...

Nem szándékozom semmit sem krómoztatni,sőt inkább hagyom a fém részeket berozsdálni, a rozsdamentes részeket behorpasztani, az alumínium részeket mattnak meghagyni.
Az "old-school" stílus (szerintem) erről (is) szól.
Valami ilyesmi (japán videó):

http://www.youtube.com/watch?v=hQgFK_QhKg0

Amúgy, hogy haladsz az IZS-el, vagy a műhellyel??

magyarszki fasiszki írta...

Ilyen stílusban gondolkodok én is mert alapból tetszik és sok más előnye van. Nem gond ha a festés matt így jó a kályhafekete, nem okoz infarktust a karc a krómon mivel már eleve rozsdapöttyös és kis szerencsével kész alkatrészt lehet kapni veteránbőrzén mint ez a lámpa:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/397225_324078187615861_100000410486983_1198432_1624070861_n.jpg

A műhelybe már bepakoltam de nem véglegesen mivel csak januárban lesz a padló megcsinálva akkor úgyis ki kell még hozni mindent.

Ahogy megnéztem a videót már azt is tudom miképpen rögzítem a fényszórót. Tetszik ez a megoldás ráadásul pont van két furat az alsó villahídon ami még menetelt is ráadásul :D

Továbbá az utóbbi napokban arra gondoltam hogy valami csíkozást is viszek fel a "festésére" mint a Pannóniákon volt. Az ihletet barátnőm körömlakkja adta ami száradás közben megrepedezik. Kész az antikolt hatás. Nem árt nyitott szemmel járni :D

Szábbész írta...

Na és ,mikor láthatunk valamit a blogodon , Bence?

The Maugli Garage írta...

Tényleg Bence, kiváncsian várjuk a képeket és a leírásokat!!