2011. augusztus 22., hétfő

Vendégségben a Szábbész műhelyben...

Ma meghívást kaptam Szábbész barátomtól,
mert segíteni akar a bringám építésében.
Örömmel elfogadtam a meghívást, és gyorsan útnak is indultam.


























Sajnos indulás előtt a haverokkal sörözgettünk párat
és nem gondoltam arra hogy mivel Szábbész
a városi gettó mellett lakik,
könnyen előfordulhat hogy zsarukkal találkozom...
Szerencsére gyermekkorom óta ismerem a fakabátok parancsnokát
így megúsztam az incidenst :-)





Néhány óra motorozás után, megérkeztem Szábbész műhelyébe.
Na ott aztán volt minden... birka pörkölt meg ökör ködés! :)
























































Kisebb motor múzeum...























































Meg csecse-becse...




























Amíg keresgéltük a nekem való alkatrészeket,
én nem győztem fényképezni a régebbinél is régebbi holmikat...









































































































































Dohányozni kötelező!






























II. világháborús csajka...






















































A műhely világítását pedig két darab,
igen exkluzív csillár szolgáltatja...
























































Végül sikerült a méltán világhírű "Ramirez" bárót is lencse végre kapni...











































































































































Rengeteg értékes alkatrésszel ajándékozott meg Szábbész pajtás,
amit a remek vendéglátás mellett is ezúton köszönök!

Ám eljött a búcsú ideje, lassan lemenőben a nap.
Rám pedig sok-sok hosszú kilométer vár még hazáig...



2 megjegyzés:

Szábbész írta...

Egyszer már tényleg rendet rakok a műhelyben ! :D Örülök hogy megúsztad a börtönt!

The Maugli Garage írta...

Inkább a börtön úszott meg engem! :)