2011. augusztus 19., péntek

Télen hegesztek...nyáron repesztek!

A tavalyi tél nagyon hosszú és hideg volt,
ezért belevágtam (szó szerint!) a motorom vázába.
Kemény a tél is, kemény a faxom is... ezért legyen kemény a bringám is!



















Miután szétszereltem,
először meg tisztítottam festék oldóval.
Ez nagyon könnyű munka volt,
egyszerűen csak rá néztem a vázra és pikk-pakk le is ugrott a festék. :)




Aztán jött a hegesztés, ááá... az is gyerekjáték volt.





















A csövek maguktól illettek, és forrtak össze...


Mivel merev váz készült, ezért kellett egy másik sárvédő is.
Azért egy, mert csak hátsó kell (már első régen nincs!),
az is csak azért, hogy a blokk ne legyen sáros...
Külön köszönöm a Pannónia sárvédőt Szábbész pajtásnak! :)




















Miután "pikk-pakk" benne termett a motorblokk,
és a kerék tengely táv tartóit is "pikk-pakk" leesztergálta
szívességből az egyik cimborám...





















Nem volt más hátra, mint egy rövid háttámlát hegeszteni hozzá.
Olyat amihez a sátrat kötözhetem a hosszabb túrák során.



Közben kitavaszodott, lekerült a dupla cérna kesztyű is a garázsban...
és elkészült a mű, jöhet az undorító, borzasztó nyáááár!






















2 megjegyzés:

Szábbész írta...

Én ezt már láttam valahol!

The Maugli Garage írta...

Jah, elfelejtettem mondani hogy az első hozzászóló nyer egy felejthetetlen éjszakát
Ramirezzel :-)

Nyert Szábbész!