2011. augusztus 27., szombat

Az új "lócám" :-)



A merev vázas motorokhoz lengőnyereg dukál.

Sajnos még eddig nem nyertem a lottón,
hogy vehessek magamnak egy ilyen ülést.
























Úgysem szeretem a kiállításra tervezett motorokat,
ezért maradok a régies, veterános, ütött-kopott alkatrészeknél.
























Amúgy is kényelmesebb ha magam készítem el,
mert úgyis én fogok ülni rajta.

Így hát kell egy fém lemez, egy darab marhabőr és néhány szegecs.


























Már régóta készítek üléseket, eleinte még fonással, később varrással.

Egyik megoldás sem vált be igazán.

Mert a bőrök nem bírják sokáig az időjárást, és idővel zsugorodni kezdenek.
A váltakozó hőmérséklet, napsütés, eső hamar kiszárítja ...és a fonások,
varrások elszakadnak.





















Az antikolásnak sem vagyok a híve.

A bőrgyárak festékei speciálisak, vegyszerezettek.
Mélyen bele kezelik a bőrökbe.

Azok a bőrfestékek amit a boltokban lehet vásárolni,
nem vegyszerezettek és csak felületi, minimális rétegben tudjuk felvinni.


























Az igazi antikolás magától is bekövetkezik,
csak rendszeresen kell használni a motorkerékpárunkat.


























Miután elkészítettem az ülésemet, már csak a hozzáillő rugókat kell
legyártanom.




























Nincsenek megjegyzések: