2011. augusztus 28., vasárnap

Az új testékszerem.



Sokszor láttam olyan videót a neten amiben bemutatják, hogyan lehet
ékszert illetve gyűrűt készíteni.


Elég nagy "pofonosztó" tenyerem van, ujjaimra pedig soha nem kaptam ezüst gyűrűt.
Az ékszerészek is csak a kisujjamra tudnának gyártani.

























Így hát nemrég elhatároztam, hogy csinálok egyet a középső ujjamra.

Hegesztettem egy öntő formát és felolvasztottam néhány,
régebbről megmaradt hibás ezüst ékszeremet.
























Az olvasztásban egyik barátom segített dissou hegesztőjével.
( Kösz Dinamó! )

























Aztán a formát lebontottam a gyűrűről.
















































Lecsiszoltam róla a felesleget.


























Majd többszöri próbálgatás közben méretre csiszolgattam.


























Polírozás után jöhet a minta gravírozása.

























Minden kész!


Most már én is büszkén mutogathatom hogy : "FUCK OFF!"











































2 megjegyzés:

Szábbész írta...

Csak a kézfogásnál vigyázz! :D

The Maugli Garage írta...

Ja.. tényleg!

Nővel, gyerekkel soha ne fogj kezet, ba'meg!

A múltkor is, majdnem eltörted az ujjamat.
Azóta a balkezemen hordom a gyűrűt.