2011. augusztus 30., kedd

C & C kipufogó.

Nagyon szeretem a Japán motorosokat és kultúrájukat.

Igaz hogy a rock zenei kultúrájuk még fejlődőben van,
de tisztelet tudóak, fegyelmezettek és egyszerűen élnek.

Na meg nagyon jó motorjaik vannak...

























Az egyik ilyen blogban láttam először hasonló kipufogót.

Nagyon megtetszett.























Így hát belevágtam egy "dupla C" kipufogó készítésébe.

























A lényege az hogy, szép íves legyen mindenhol,
és csak két darab könyökből álljon az egész.


























A hozzávaló 4 darab Pannonia motorkerékpár kipufogó könyököt,
Szábbész barátom ajándékozta nekem.

Kösz Szábbész!


























A megmaradt darabokat vissza adom, hátha jó lesz még valamire :-)
























Még nincs teljesen kész,
valamilyen pofás alakú végeket akarok rá
és végül fekete bandázs szalaggal betekerem.





4 megjegyzés:

Szábbész írta...

2004-es Harley blokk . 60 vagy 70 akárhanyas Pannónia könyökökkel!! :D
Na ezt kéne látnia a műmájereknek. Ilyet nem látnak az Alsóörsi divatmotoros fesztiválon! :D

The Maugli Garage írta...

De nem is fognak látni...

mert az "alsóőrsi megélhetési fesztiválon" én még nem voltam, és nem is leszek!

Azt hallottad Szabbész, hogy az idén a "sztárfellépő", az ország szégyene: BUZI-MIZU volt?

Szábbész írta...

Épp azt néztem,hogy már30akárhányan nézték az oldalt. De senki sem fűz hozzá semmit! Legalább azt elárulnátok kik vagytok! :D Vagy honnan? ! :D

The Maugli Garage írta...

Tudod Szábbész, nekem mostmár tök mindegy kik nézik a blogomat,
vagy ha lopkodják a képeimet.
Azt is lesz@arom hogy hányan lájkolnak, vagy beugatnak.
Én nem törlöm azt,
aki "rontja az üzletemet".
Mert én nem adok el, és nem veszek semmit.
Csak szeretném népszerűsíteni ezt a stílust ebben az országban.