2014. október 1., szerda

New Indian Chief cover for Harley.

Gyuri barátom kisegített egy ehhez hasonló,
2002-es gyártmányú Indian Chief váltó fedelével.
Köszönöm Gyuri!!




Továbbá még, Gyuri segített nekem ezt a 2005-ös gyártmányú,
Harley Touring 5 gang típusú váltót is megszerezni.
Sajnos a nagy átalakítás során,
elcseréltem a gyári fedelét más fontosabb alkatrészekre.
Most jött el az ideje hogy szerezzek másikat.




Ezzel az Indian váltó fedéllel az a baj, 
hogy nem passzol teljesen a váltómra.
Amúgy, a régebbi Harley váltókra tökéletesen illeszkedik.




A képen piros nyíllal jelöltem azt a rést,
ahol nyílás marad a fedél mellett.





Más motoros ilyenkor szaladna a boltba és kicserélné a fedelet!!
De én nem szarom össze magam ilyen kis apróságokon.
Mivel MacGyver leszármazottja vagyok,
megoldom ezt is mint minden mást!!
:)



5 mm vastag alumínium lemezből kivágtam egy alátétet hozzá,
úgy hogy eltakarja a rést.




Jól sikerült.
Gyuri szavait idézve: így még egyedibb lett a Touring váltóm!!





Nincsenek megjegyzések: