2014. október 20., hétfő

My new jiffystand.



Ez a Harley oldaltámasz nem túl elterjedt típus a világon,
és nem is nagyon szép.
Jónás barátom már adott nekem régebben egy Softail oldaltámaszt,
sőt még Gyuri barátom is,
én pedig szemét módon,
mindkettőt  tovább adtam más barátoknak.
Bocsánatot kérek mindenkitől miatta!!
Féltem hogy eltörne a motorom berúgása közben.







Jónás testvér most ismét adott nekem egy új oldaltámaszt.
Amit ismét köszönök!!
Ünnepélyesen megígérem hogy ezt már nem adom tovább senkinek!!
Na, ezt a támaszt kimondottan Harley motorkerékpár berúgásához tervezték.




Béla barátomtól kaptam hozzá egy használt, 
Touring tartóbilincset.
Köszönöm haver!!





Találtam itthon hozzá egy erős rugót,
ami nem olyan szép mint az eredeti,
de a célnak megfelel.




Készítettem hozzá egy biztonsági ütköző lemezt is,
ami hasonlít az eredetire,
csak a négyszög alakú lyukat, kicsit elfordítva reszeltem bele.
Azért mert az eredeti ütközővel, 
a támasz merőlegesen állna a váztól.
Ami nem túl szép látvány.
Az én megoldásommal kissé előrébb áll,
ezáltal nemcsak szebben néz ki,
hanem még jobban megdől a bringa is.  






Végül, csináltam egy egyszerű rugó tartót is,
ami szintén nem szép, de úgyis sáros és olajos lesz.
:)




Íme az összekukázott, új oldaltámaszom :



Nincsenek megjegyzések: