2014. október 11., szombat

My oil pump for Harley Fathead.


Három éve keresek egy ilyen Harley olajpumpát.
Próbáltam több, más típust is rábütykölni a motorblokkomra,
de semmi sem jött össze.
A minap egy barátom szólt hogy van neki egy használt,
és olcsón adja nekem.
Mondtam hogy az nagyon jó lenne.
Erre ő elküldte egy csomagban.
Ezért, örökké hálás vagyok neked testvér!!
   




Igaz, nem új.
De 2003-as gyártás, és nagyon jó állapotban van még.
Nekem ez tökéletes lesz.
Úgyis mire elkészül a bringám, már nagypapa leszek!!
:)




Két éve már sikerült szereznem egy üres pumpaházat,
ami 2004-es gyártmány, és még jobb állapotú.
A kép jobb oldalán az újabb ház látható :




Átpakoltam a belsőrészét az újabb házba,
így kaptam egy még jobb állapotú olajpumpát.




Így néz ki felszerelve a helyére :



Nincsenek megjegyzések: