2013. február 17., vasárnap

Egyedi benzintank sapka.

Elkészítettem a Triumph benzin tartályom tank sapkáját.
Találtam itthon egy MZ sapkát ami pont jó rá,
csak sok benne a felesleges alkatrész.
Na persze, meg nem is illik hozzá...




Szétszedtem, hogy a záró nyelvét és a tömítő gumit felhasználjam az új sapkához.






Aztán, 1 milliméteres fém lemezből, és szintén 1 milliméteres vörös réz lemezből
kivágtam a hozzávalót.
Műanyagból esztergáltam hozzá formákat,
amibe belepréseltem a lemezeket.






A réznek kicsivel nagyobb formát csináltam,
hogy szoruljon a fém lemezen majd.
A fém lemezt egy csapágy segítségével préseltem a pontos méretre.
A réz lemezt pedig egy fogaskerékkel.






Végül, rászegecseltem a záró nyelvet,
és kifurkáltam 1mm-es fúróval a lemezeket hogy szellőzzön a tank teteje.
Óvatosan rákalapáltam a réz peremét a fém lemez peremére.
Szerintem elég jól sikerült. Bár, nem az eredeti másolata, de legalább réginek tűnik. 
Hamarosan hozzáfogok a benzin csaphoz is, már meg van hozzá minden...







2 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Zseniális.

The Maugli Garage írta...

Kösz!
Hamarosan még zseniálisabb dolgokat teszek majd ki,
pld: benzincsap vagy visszapillantó.