...Ahogyan Bence barátom mondaná!!
Kiderült, hogy az egyik blokkfél jobban el van vetemedve a hőtől,
mint a másik.
A '07-es Softail kartell henger talp része magasabban áll
mint a '03-as Softail-é.
Elöl-hátul 0,3 mm-rel, középen pedig 1 mm-rel magasabban.
2 megjegyzés:
Az ilyen dolgok emlékeztetik az embert arra, hogy nem múlhat el a hét, orális szex nélkül.
Rakd össze a blokkfeleket és síkoltasd össze. De ahogy nézem szerintem ez nem vetemedés hanem, a hegerpalást aljának mart körből kiindulva, mivel az újabbon mélyebb a bemarás valószínűleg az egy "teljesen új fejlesztésű" vagy "újratervezett" blokk, és emiatt adódik az eltérés
"Orális sex minden héten"
...4 X.
Hmmm, ..ííístenem de jóóó is lenne!!!!
(de csakis 1 huszon éves bigével!)
Szerintem, ez "vetemedés". Mert még a palást belseje is ki van dudorodva 1-2 helyen. Tudni kell, hogy ezek a primitív motorok többsége leégve cserél gazdát.
A silány minőségű csapágy, tömítés, olajzás, forgácsolás, tervezés, méretezés, gyújtás, elektronika és még sorolhatnám, miatt. Ennek a típusnak pld: a vákumos benzincsapja dönti el hogy mikor gyúllad ki alattad a motor. Volt is belőle problémája a gyárnak.
Különben meg lehet hogy "síkolás" helyett inkább baltával lefaragok belőle, ahogyan a H-D gyárban csinálják.
;-)
Megjegyzés küldése