2012. április 15., vasárnap

Harley szelepemelő-tőke elfordulás gátló csapszeg.

Fenomenális találmány...




















Eddig, ez a csapszeg is hiányzott a harley blokkomból.
Nem rég elkészítettem.




























Eredetileg egy henger alakú görgőről lenne szó,
de én nem látom értelmét a "henger alakzat" fontosságának.




















Többek között azért is mert a fészke négyzet alakú,
így hát én is négyzet alakúra csináltam az új csapokat.

Tehát, gyárilag ez a csap tartja egy irányban az úgynevezett hydrotőkéket.
Ismétlem, fenomenális találmány!!!!




4 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Erről a képről nem igazán látom, hogy hogyan funkcionál de ha a hidrotőke is mozog akkor azért hengeres mert azon gördül, a szögletes csapon pedig siklik ami kopást okoz, bár ebben az esetben azt én se értem miért négyzet keresztmetszetű a fészke. Igaz ahol négert választanak elnöknek ne keressünk logikát. De az is lehet, hogy szimplán nem volt ilyenjük gyerekkorukban a "mérnökuraknak"

http://media.babaszoba.hu/csevego/9/4/4694749.jpg

The Maugli Garage írta...

Háát igen, ..még a hidrotőke is négyzet alakú csaphoz van kiképezve. Amúgy, mint egy dugattyú fel-le mozog, a blokk házba fúrt lyukban. Régen, felújítottam egy '44 harley-t, abban is ugyanezek a "forradalmi újítások" voltak. :-)
Szerintem nem lesz semilyen gond a négyzetes csappal. (szerintem)

magyarszki fasiszki írta...

Puhább anyagból legyen mint a hidrotőke és akkor a könnyen pótolható alkatrész kopik, ha kopik.

The Maugli Garage írta...

Nnna, ..a Harley hidrotőkénél puhább anyagot nehezen találnék.
;-)
Egyszer, kézi vasfűrésszel vágtam ketté egy USA csapágyat(!)
Az USA szimeringről, vagy tömítésről meg inkább ne is beszéljünk, mert még felszalad a vérnyomásom......