2012. április 7., szombat

Saját készítésű harley váltó 2.rész.

A váltó ház megtervezése előtt
hozzáfogtam a legfontosabb alkatrész elkészítéséhez....





























...Ez az alkatrész, a berúgó kar!!
Kiindulási alapnak egy Ural 650-es, eredeti berúgóját vágtam szét.























Valami ilyesmit szeretnék csinálni belőle.
Ez egy Shovel berúgó kar.


























Háát, ..ilyenre sikerült.
Az alja Ural, a teteje Pannonia, középen meg Jawa!!!
;-)








































Néhány éve találtam a MÉH telepen ezt az MZ 125-ös berúgó-rugót,
ami törött volt ugyan de némi hajlítgatással elértem hogy hasonlítson a Harley rugóra.
























Végül elkészítettem a pedál részt is.
De nem szeretném hogy pár motor-visszapofázás után rendelni kelljen másik gumi pedált,
ezért 4 mm vastag, és 30 mm széles acél csíkokból hegesztettem egy eléggé egyedit.






















A "keményebb" motorosok mondása szerint :
"A gumi alkatrész nagyon drága, de a sípcsont hamar beforr!"

























Az egyedi berúgó kar elkészült, és így néz ki.
Persze, aki csak mutogatni szeretné a motorját az lekrómoztatná...
Én inkább lefestem az egészet feketére, aztán "Gooo! ..Rock'n'Roll!!!!!!!!"
 



4 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Nagyon király lett. Én jövőhéten lakatolok meg alapozok aztán meglátom hogy sikerül.

The Maugli Garage írta...

Kösz Bence!
Júniusban szervezem a Nyéki tavi bulit, ..addigra üss össze valami gépet abból a "gépparkból"!!
Ja, ..és főzhetnél mééég pálinkát, mert kevés lesz!!!!!!!!
;-)

magyarszki fasiszki írta...

Na igen azt még nem is mondtam, hogy a múlthéten lementem a pincébe hogy kitöltsek egy kis pálinkát a szomszédnak cserébe a segítségekért és a kannában már csak a szaga maradt. Valaki lenyúlta a törkölyömet. :S

The Maugli Garage írta...

Na bakker!!