2011. szeptember 9., péntek

Mikuni karburátorom.

Szeretem ezt a típusú mikuni karburátort...
Szinte mindenre jó, olyan nagy mint a harley kehin.























A torok átmérője csak 35 mm, de megfelelő fő fúvókával szinte jobb
mint a harley karburátor.

Na persze, ha lenne egy harley karburátorom,
azért mégis csak azt tenném a bringámra ;-)





















Ha ló nincs... egyenlőre ez is megteszi.

Csináltam hozzá egy légszűrő felfogatást, amire az S&S ház megy rá.























Mint már sok mindent, úgy ezt is rozsdamentes lemezből készitettem.













































Belül védőgázas ívhegesztővel fogattam össze a darabjait.























Később a varrat nyomait, amennyire csak tudom elcsiszolom és felpolírozom.













































Légszűrőház felfogatás... a legnehezebb rész.
Legalább 40-szer oda próbálni, mérni, jelölni, fúrni, hegeszteni ..stb.






















Egész jól sikerült!
A nehezén már túl vagyok...
























Már csak a szűrőbetét felfogatását kell megszerkeszteni valahogy.

De majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések: