2011. szeptember 1., csütörtök

Az én pólóm.



A minap gondolkodtam el azon hogy, két évtizede egyéni vállalkozó vagyok
és soha sem reklámoztam azt amivel foglalkozom.

























Mindig is a "custom" kúltúrával foglalkoztam.

Varrtam motoros bőrruhákat, táskákat, nyergeket.
Varrtam tetoválásokat emberekre.
Festettem airbrush teknikával ruhára, autóra, motorra, keritésre, falra... stb.

Amolyan "prostituált" stílusban!

Mások vágyait elégítettem ki... pénzért!




























Nem is olyan régen rájöttem arra hogy,
míg másoknak minden kívánságát teljesítem,
a saját kívánságaim ki maradnak az életemből.

Igaz, a munkámért kapott pénzből vettem magamnak motoros holmikat,
de minek?
Amikor én is elkészíthetem azokat!




























Pár éve nyugdíjaztam magamat, és csak élem az életem...

Csak is azt csinálom amit szeretek,
motorozok, bulizok, megvalósítom a gyerekkori álmaimat.




Ezt a pólót is ezért készítettem el.

Olyan mint egy álom!

Szép ;-)





























Nincsenek megjegyzések: