2011. szeptember 10., szombat

Maugli, karórát tudsz hegeszteni?

Az egyik nagyon jó barátom meglátogatott a minap,
és azt kérdezte hogy, "maugli, karórát tudsz hegeszteni?"

Mivel olyan barátról van szó, akivel a legrégebb óta tartjuk a barátságunkat,
sőt még 992-ben az ő suzuki chopper-én tanultam meg chopper-ezni...
sőt 997-ben meg az ő ironhead sportster-én tanultam meg harley-zni...
ezért azt feleltem neki hogy "én még a vizet is a fához hegesztem, ha kell!"
   
























Régóta nem hordja ezt az órát már, mert mindig szétesnek a szemek.





















Lehet hogy engem, egy órás mester nem venne fel maga mellé inasnak,
de legalább ezt az emlékbe kapott vekkert újra viselheti a gazdája.





















Remélem, Silver barátom meg lesz elégedve a munkámmal?!

Nincsenek megjegyzések: