2014. szeptember 8., hétfő

My Honda scooter repair.

Mivel még nagyon sok munka van a Harley motoromon,
ezért szereznem kellett egy csajozós, városi cirkálót,
ami kis költséggel jár.
Idén július elsején kaptam ajándékba Dinamó barátomtól
ezt az 1983-as kiadású, Japán belpiacos,
Honda NB 50 robogót.
Sajnos nagyon sok hibája volt, ...szinte minden.












Megvásároltam a gépkönyve szerinti gyári gyertyáját is.
Végül felújítottam az ülését, 
és átfestettem a műanyag idomokat feketére.
Azt hiszem elég szépen sikerült, 
most már jöhetnek a csajok!!
:)






4 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

Jók is a kis ötvenesek. Én is rákaptam mostanában, ezért se írtam nagyon eddig. Egész jó lett.

The Maugli Garage írta...

Köszi!!
Azért ezzel nem mernék elindulni Székelyföldre, mint te. :)
Minden elismerésem ahhoz a túrához!!

magyarszki fasiszki írta...

Köszi szépen, igyekeztem valami nagyot alkotni, mert már untam hogy mindig csak csinálok valamit de nincs eredménye. Így meg ráadásul olyat csináltam amit nem sokan.

The Maugli Garage írta...

Valóban sikerült.
Én még mindig a hatása alatt vagyok!!
:)
Ma délután Szábbésszel megállapítottuk hogy te nem vagy normális.
(Bocs, jó értelemben!)