2014. szeptember 13., szombat

Harley Nightster leather works.

Amikor egy kézműves emberhez többször visszatér a megrendelő,
az a legnagyobb elismerés és dicséret a számára.
Persze csak akkor ha nem a pénzét követeli vissza,
hanem újabb munkával keresi meg!!
:)






Én, ilyenkor még szebben dolgozom, mint máskor.

Jónás barátom segítségével,
tavaly készítettem erre a Nightster 1200-esre a lengőnyerget,
és az elektronika takarót.
Most pedig készítettem egy oldaltáskát hozzá,
ami passzol a többi bőr alkatrészhez.







Egy ehhez hasonló táskát kellett csinálnom.







Miután levettem a motorról a méreteket,
hozzá is fogtam a munkához.







Íme, így sikerült az új táska :





Így néz ki felszerelve :






Ha bárkinek kérdése van a blogban szereplő dolgokkal kapcsolatban, 
nyugodtan írjon nekem a maugligarage@hotmail.com címre.
Illetve bármelyik, a blogban lévő bejegyzésemhez hozzászólhat.
Nagyon szívesen válaszolok, hisz ezért csinálom...


2 megjegyzés:

selectedgrub írta...

Very nice leather work

The Maugli Garage írta...

Thanks mate, yours works too!!