2014. július 5., szombat

Sportster 1200 custom by Jonas Brother.


Néhány napja, meglátogatott engem Jónás testvér,
Nyíregyházáról és hozott nekem egy Shovelhead
alkatrészt egy másik barátomtól.





Ezt a bringát Jónás testvér 2007-ben építette magának,
és 2008-ban megnyerte vele az EMAT országos motor szépségverseny első díját. 



Azóta is folyamatosan lecserél, átalakít kisebb alkatrészeket rajta.
Mint például nemrég az ülését készítette egy helybéli szűcs mester.
Kiváló munka, és bevallom hogy még én sem tudtam volna szebben megcsinálni!! 
  




Jónás testvér motorépítő műhelye és 
honlapja itt elérhető : JTD motorépítő műhely Nyíregyháza.





Jónás barátom ezt a régi, Harley-Davidson FX fékpedált hozta nekem
az ország másik végéről.
Terveim szerint ez lesz a készülő bringám fékpedálja.
Köszönet érte, mindkét barátomnak!!  




Nincsenek megjegyzések: