2014. július 8., kedd

New Harley Softail Evo solo seat by Maugli.



Egy nagyon kedves barátom megkért hogy készítsek neki egy olcsóbb lengő nyerget,
a Harley bringájára.
Örömmel vállaltam!!







Az ára azért olcsóbb mint más hasonló nyeregé, 
mert a nyereg vázlemeze sima, 
nem pedig domborított.
Én most a szivacsot domborítom meg egy sarokköszörűvel.
   






Miután a 2,5 mm vastag acél lemezt meghajtottam két kerítés oszlop között,
és leesztergáltam 4 db, menetes acél dugót a felfogató konzoloknak,
belehegesztettem azokat a lemezbe.







Ezután ráragasztottam 4 rétegnyi Polifoam kemping szivacsot,
és legyező koronggal szép simára, domborúra csiszoltam a tetejét.






A hosszanti csíkos mintához kivágtam 
és szintén domborúra csiszoltam a szivacsot.







A csíkokat belevarrtam a kárpit felső részébe.
Ezt az ülést nem marhabőrből csinálom,
hanem víz és UV állóbb bútor kárpit műbőrből.
Ez az anyag is sokkal olcsóbb mint a marhabőr,
és tartósabb is.  







Miután mindennel elkészültem, 
csak ráragasztottam a kárpitot a a lemez aljára,
és postáztam a barátomnak.
Cheers, my Friend!!


Ha bárkinek kérdése van a blogban szereplő dolgokkal kapcsolatban, 
nyugodtan írjon nekem a maugligarage@hotmail.com címre.
Vagy bármelyik, a blogban lévő bejegyzésemhez hozzászólhat.
Nagyon szívesen válaszolok, hisz ezért csinálom...






Nincsenek megjegyzések: