2013. január 3., csütörtök

Készül az új lengőnyergem 1. rész




Az ünnepek előtt, megkeresett egy ismeretlen motoros barátom,
azzal a kéréssel hogy készítsek neki egy 'fasza lengőnyerget az épülő bobber motorjához.
De mivel olcsóbb kategóriában utazik, ezért nem akar egy autó árát kifizetni, egy tenyérnyi bőrért.



Az volt a legfőbb kérése, hogy minél olcsóbb legyen.
Sajnos, én már rég befejeztem a kézműves vállalkozásomat,
ma már csak magam és a barátaim szórakoztatásáért dolgozom.


Ezért, felajánlottam motoros barátomnak a saját motorom ülését,
rugókkal és tartó konzolokkal együtt 3000 forintért.
Aminek Ádám nagyon megörült, és már január 2.-án át is vehette a postástól.



Azóta hozzá fogtam az új ülésem készítéséhez, amihez először a hozzávalókat kell
beszereznem.
Első lépés, a bőr varrásához való "cérna" és tű...

Folyt. köv.






 
 

4 megjegyzés:

Szábbész írta...

A második részben az lesz , hogy Szábbésztől kaptál lóbőrt?

The Maugli Garage írta...

Ááá, ..nem!!
Az lesz, hogy Szábbésztől kaptam lóbőrt.
:D

Ádám írta...

És Ádám nagyon örül ám az ülésnek, mint majom a farkának! :)

The Maugli Garage írta...

Nagyon örülök hogy tudtam segíteni!
:)
Ja, ..még azt elfelejtettem mondani hogy a rugókat, alul is és felül is lazára kell csavarozni.
Mert különben eltörnek.
Amúgy hogy áll már a bringád Ádám?