2012. december 22., szombat

Subler tartó bőrtok készítése...

Jimbó barátomtól kaptam ezt a mérőórás tolómérőt másnéven "subler"-t.



Jól jön majd az esztergáláshoz, ..kösz Jimbó!
Az eredeti műanyag tároló doboza már elhasználódott.



Elhatároztam hogy készítek hozzá egy bőr tokot.
Először, sárgaréz lemezből csináltam egy kis díszítést az elejére.
Aztán kerestem itthon néhány bőr darabot és egy kis filc-anyagot.



A tervezés és méretezés után összevarrtam őket, úgy hogy a puha, fehér bőr belseje
és a vastag, barna külső borítása közé a 2 mm-es filc réteg kerüljön.




A réztábla felhelyezéséhez nem találtam 2 mm átmérőjű, sárgaréz szegecset,
ezért egy régi motor karburátor, súber tűjéből esztergáltam kettőt.







Ezután dobtam' rá egy kis extrát is, vagyis mielőtt össze varrtam volna az egészet,
ezüst színű zselés tollal rajzoltam rá egy "pinstripe" mintát, majd a varrógéppel átszaladtam rajta :)




Amikor elkészültem vele, jó erősen összevarrtam az elejét a hátúljával.
Végül a kész tok szélét bekentem emulziós cipőápoló Bagarollal.




Elkészült a víz-, por-, ütés-álló tolómérő tok, ami remélem sokáig védi majd a sérülésektől.
















 


2 megjegyzés:

SebokAdam írta...

Szia!
Érdekelne, hogy megrendelésre gyártanál-e lengőnyerget. Régi darabokat vagy nagyon drágán vagy használhatatlan állapotban lehet csak találni. Egyedül még a Nogg Designnál találtam jó darabokat, de mivel egy Mz Ts 125-öt alakítok át, ezért a 40 ezres ülés az egész motor árát meghaladná, nem fér bele a költségvetésbe. Ha lehetséges a dolog, kérlek dobj egy mailt az alábbi címre: adamsebok@citromail.hu
Köszi előre is, jó munkát!

The Maugli Garage írta...

Szia Ádám! Örülök hogy írtál. Dobtam egy mailt a címedre, ha nem esett volna át akkor jelezd nyugodtan és megpróbálom mégegyszer, ..Minden jót!