2012. december 16., vasárnap

Miklós bácsi hozta...

Évente, minden gyerek és felnőtt, várva-várja a mikulás napot.


Ilyenkor a gyerekek csokit, cukorkát kapnak,
a felnőttek pedig csokit, cukorkát adnak ajándékba.


Nekem, szerencsére egyik sincs! 
Se csokim, se cukorkám, ..de még gyerekem se!



Sok-sok éve már nem ajándékoztam ilyenkor semmit, senkinek.



Ezért eldöntöttem november végén, hogy azt a pénzt
amit a sok év alatt csokin és cukorkán spóroltam,
azt most magamra költöm mikuláskor.




Először is, vettem egy mély levegőt, és ittam egy korty sört!!
Ja, és rágyújtottam.. (de nem nótára!)
:)



Aztán kinéztem a neten egy hírdetést... majd felhívtam Miklós bácsit.





Miután megbeszéltük az üzleti feltételeket, december 6.-án megkaptam az ajándékom!!
Egy házi készítésű fém-esztergagépet.





Azóta egy kicsit megtakarítottam, lefestettem és beolajozgattam.




Most már csak késeket, kiegészítő szerszámokat, és munkadarabnak való fém darabokat kell szereznem.


Köszönöm Miklós bácsi!!
:)






6 megjegyzés:

Szábbész írta...

Eszter kéne egy körre!!! :)

The Maugli Garage írta...

A barátnőmet nem adom!! :P
..Eszter a legjobb barátnő a világon.
Kicsit sokba került hogy az enyém legyen, de ezután már csak hozza a lóvét :)

magyarszki fasiszki írta...

Végre megállapodott, a motoron is kikapcsolta a csajozás funkciót, legalább Esztert ne akard lenyúlni tőle :D

The Maugli Garage írta...

Így van Bence! Teljesen szerelmes vagyok Eszterbe.. imádom amikor a gyönyörű hosszú lábai közt, karcsú teste fölé hajolok, aztán gyengéden betolom a tüzesen izzó szerszámomat a pörgéstől remegő és forróságtól fröcskölő anyagába, majd halkan felvisít!!!!
:))

Szábbész írta...

Síkosítani kell!!!! Olajat kell belefröcskölni jófiú!!!

The Maugli Garage írta...

Fröcskölöm én.. de mégis vísít. Már olyan sikos itt minden hogy lassan sózni kell!!
:)