2015. december 4., péntek

A Hungarian biker in Mexico.



Idén nyáron, egy Magyar motoros bejárta a fél világot,
egy öreg, merev vázas Ironhead Sportster-rel.
Ezt a motorost Obsuszt Rolandnak hívják,
akinek már nem ez volt az első nagyobb túrája a motorjával.
De most nem is ez a lényeg,
hanem hogy a minap olvasgattam egy amerikai motoros magazint,
a The Cycle Source 2015. októberi számát,
és az El' Diablo Run cikkének a főcímén Roland szerepel.
Minden tiszteletem Rolandnak!!
Ő legalább nem pózol a kamerának, mint sok más motoros szokott. :)
Csak azt az egyet nem értem, hogy miért jött haza!!
Mert én a helyében, biztosan ott maradtam volna Mexikóban örökre,
csak azért hogy ne legyek ebben az elkurvult országban.
Nagyon irigylem őt, és remélem egyszer én is ott alhatok
majd azon az aszfalton!!

A magazin ingyen letölthető pdf formátumban,
egy kattintással innen :
cyclesourceoct2015










Nincsenek megjegyzések: