2015. november 3., kedd

Homemade taillight.



Az utóbbi két hétben elhanyagoltam kissé a blogot,
de viszont haladtam a motorom építésével.
Aminek köszönhető, hogy hamarosan lesznek "fantasztikus" képeim róla.
Mert már körülbelül 93,4 %-ban van már kész a bringám.
Ezért "fantasztikus", legalábbis nekem!!




Nemrég, sikerült a hátsó lámpát is felszerelnem a bringámra.
Ez a lámpa egy utángyártott Lucas lámpa, 
ami a '60-as években volt nagy divat, a Harley csoppereken.  


A szép, krómozott háttámlámat nem akartam hegeszteni,
ezért inkább tartó bilincset készítettem a lámpához,
illetve a rendszám tartóhoz.


Miután odapróbáltam a bilincset, 
matt feketére festettem.




Nagyon masszívan áll, mert 2 mm vastag acél lemezből csináltam.
Ja, és nagyon praktikus is, 
mert ha oldalra szeretném tenni akkor nyomtalanul leszerelhetem onnan.




Nincsenek megjegyzések: