2015. július 16., csütörtök

Leather seat for Black Widow.




Jónás testvér barátom megkért hogy kárpitozzak be egy,
rugós ülés lemezt 3 mm vastag bőrrel.
Ami egy egyedi, V2-es Hondához kell majd.
Nagyon nagy örömmel teljesítettem a kérést,
mivel már eddig is nagyon sok mindent köszönhetek neki!!







Ezt a szép formájú lemezt Jimi barátom készítette Jónásnak,
aki utólag átalakította a felfogatások miatt.





Kezdésnek, lefestettem az ülés lemezt.
Míg száradt a festék, kiszabtam a szivacsot
és az alsó-felső részt, a marhabőrből.   





Miután megszáradt a festék,
odaszegecseltem az aljához az alsó részét,
majd ráragasztottam a lemez tetejére a szivacsot,
és formára csiszoltam azt.





Miután a vízben áztatott felsőrészt ráformáztam,
körbe lyukasztottam mindkét részt.




Varrás előtt, bőrápoló krémmel sötétítettem a bőrön.



Varrás után pedig lefaragtam a széléről
a felesleget egy éles késsel.
Végül, durva (80-as) csiszoló papírral megcsiszoltam a szélét,
és fekete bőrápoló krémmel befestettem.




Íme a kész rugós ülés :

Ha bárkinek kérdése van a blogban szereplő dolgokkal kapcsolatban, 
nyugodtan írjon nekem a maugligarage@hotmail.com címre.
Illetve bármelyik, a blogban lévő bejegyzésemhez hozzászólhat.
Nagyon szívesen válaszolok, hisz ezért csinálom...








Tegnap fel is próbáltuk az átalakítás alatt álló 
'91-es Honda 750 Black Widow motorkerékpárra.


Nincsenek megjegyzések: