2015. március 16., hétfő

Harley solo seat for my friend. #Final


Elkészültem a barátom ülésével,
és tegnap eljött érte.
De nagyon meghatódtam,
mikor átadott nekem egy kis ajándékot.
Négy doboz sört, és egy nagy darab szalonnát.
Mikor megkérdeztem tőle hogy miért kapom,
ő ezt felelte :
"Azért mert '98-ban,
mikor elszakadt a motorja lánca a Siroki motoros találkozón,
én kisegítettem őt egy patentszemmel."

Büszke vagyok hogy ilyen barátaim vannak!!
Köszönöm a finomságokat, Pocok barátom!!




De beszéljünk az ülésről is!!
2002-es, Harley-Davidson Sportster 883-ra készítettem ezt a szóló ülést.
Fekete műbőrrel kárpitoztam be, ami UV és időjárás álló anyag.
Mint a gyári ülések többsége is.  



A lemezt és a szivacsot Pocok faragta ki magának,
de én még ráragasztottam a szivacsra egy 2 mm vastag szivacsot,
mert kissé egyenetlen volt a felülete.
Így már simábban fog állni rajta a huzat.

Íme az elkészült ülés :






Nincsenek megjegyzések: