2014. november 16., vasárnap

Panhead rear wheel for Sportster hub.

Eljött az ideje hogy felszereljem a Panhead fékdobomat,
a Sportster hátsókerekemre.
Ehhez viszont kissé át kellett alakítanom a tárcsafékes kerékagyat.



Először is, leszedtem a felesleges részeit,
hogy Panhead Starhub formája legyen.



Azután, addig furkáltam rá tíz lyukat, 
míg hozzá nem tudtam csavarozni a fékdobot. 








Amikor ez is sikerült, 
befűztem a 40 darab küllőt a felnibe,
és kicentríroztam a kereket.





Végül feltettem rá az MT90-16, H.S.Classic gumiabroncsot,
amit mér két éve megvettem hozzá.





Igaz, még nincs teljesen kész a kerék,
de a vázba már így is be lehet tenni. 
Ennek azért örülök, mert így már lehet a helyére igazítani a váltót és a blokkot.
Hátra van még a hidraulikus féklap átalakítása mechanikusra.
De ez már ráér tavaszig is!! 


Nincsenek megjegyzések: