2013. december 14., szombat

Az új hátsófékem. 767564382. rész. :)

Ez most egy újabb próbálkozásom a hátsófékkel,
de ezúttal remélem az utolsó, mert ...&}<[đ.. és ..Đ#đä!!!!





Szerencsére nem rég megismerkedtem Shovel Bélával,
amit Evo Gyuri barátomnak köszönhetek. 
Miután, ismerkedésünk közben elpanaszoltam Bélának hogy mi az én nagy problémám,
megesett rajtam az az áldott jó, arany szíve,
és adott nekem egy Trabant dobfékből készített féklapot.
Ami pontosan a Harley Panhead féklapjára hasonlít, és még krómozott is.
Plusz még két új fékpofát is adott hozzá.
Isten áldja meg Béla barátomat, és köszönöm!!    



Most már csak egy fékdobot kell szereznem, 
és ráfogatni valahogy az új Harley kerekemre, 
aztán mehet rá a gumi és a dísztárcsa.



2 megjegyzés:

Béla írta...

Egészségedre! Örülök, hogy hozzájárulhattam a bringádhoz!

The Maugli Garage írta...

Hálám nem marad el, majd meglátod!!