2013. július 4., csütörtök

Az új sebesség váltóm.

Végre sikerült kiköhögnöm a berúgó szerkezet árát,
és közben elkészültem a váltóház végleges formájával is.


Így most már össze állíthattam a blokkot néhány kép erejéig.






Szereztem még lánckereket a váltóhoz, és hozzá való 630-as, O-gyűrűs, D.I.D láncot.





Ezen felül még 1/2 collos, duplasoros láncot is a primer hajtáshoz,
és nem utolsó sorban 10 méter, fekete bandázs szalagot is a kipufogó könyökökre.

...Holnap meg kiváltom a vállalkozói engedélyt,
és a hétvégétől kiskertek rotálását is vállalok!!
:)







5 megjegyzés:

Sid írta...

gratula!Várom a végeredményt!!

Sid írta...

én egyszer majd egy frisco gépet szeretnék csak baromi sok meló mire az enyémből olyat varázsolok.de hát egyszer majd csak kész lesz.most szereztem egy kis poroltó palackot,jó lesz olajtartálynak.szóval ha old school alkatrész van fölöslegbe érdekel,de így elnézve gondolom te is olyasmit építesz :)

The Maugli Garage írta...

Kösz Sid!
Igen, a frisco stílus még nem annyira megszokott a kishazánkban. Na meg a törvény sem nagyon engedi, sőt a mai közúti forgalomban kifejezetten önveszélyes. :)
Egy "halandó motorosnak" nem való, csak egy "halhatatlan bikernek".
(húú, ezt most találtam ki, de nagyon jó duma, azért még lehetne rajta csiszolni)
Jól látom a profil képeden, Evo Sporid van?? Talán építés alatt van??

Sid írta...

88as a blokk most lett teljesen felújítva.a forma se túl rossz bár addig marad így meg lesz egy kis guba átépítnei:)

The Maugli Garage írta...

Rád kerestem a facén, most már látom nagyobb képen is. Nagyonfasza bringa!!
Igazad van, így is rock-os a vas.
Jelenleg én is munkanélküli vagyok (regisztrált), ezért mostanában első a bulizás, második a megélhetés, és sajnos utolsó a motor.
...ja, és nekem is Opie volt a kedvencem.
:)