2013. június 2., vasárnap

Harley váltó szétvágása (szó szerint).

Ideje hozzá fognom az eredeti twin cam sebesség váltóm lekicsinyítéséhez.






Erről a gyári váltóról szeretném lefarigcsálni a (számomra) felesleget. 






Valahogy így kellene kinéznie, ha elkészül.











Miután kibeleztem, neki estem egy pisztoly fúróval, egy rezgő fűrésszel,
és egy kis flex-el.






Ennek a típusnak az aljára gyártották a motor blokkba menő olaj tartályát.
Ami nekem tök felesleges, mert hagyományos módon az ülés alá építem majd,
egy henger alakú tartály formájában.











Elsőre, ezek a nagyobb darabokat sikerült leoperálnom.
Később még finomítok rajta, és a fekete festéket is le akarom csiszolni róla.





Ez a forma végleges marad, ez volt a célom is.
Habár nem szándékozom önindítót szerelni rá, 
de "értékmegőrzés" szempontjából meghagytam a felfogatását. 

















2 megjegyzés:

Szábbész írta...

akkor már nem festesz simsonokat 5000-ért?

The Maugli Garage írta...

Nem, ...inkább Ford műszerfalakat kárpitoznék :P