2013. április 20., szombat

Próba, ...szerencse.

Mostanában, sebesség váltóban gondolkozom.
Eljött az ideje hogy keressek valamilyen váltó művet
a Harley blokkomhoz.




De, mivel nem szeretnék eredeti váltót ráépíteni,
ezért válogatnom kell más, olcsóbb motorok váltói közül.





Nem rég, sikerült vásárolnom egy 1938-as, NSU sebváltót.






Hiánytalan, jó állapotban van, csak a kuplung kosár hiányzik róla.






Négy sebességes, léptető kulissza nélküli kivitelben,
pont amilyet keresek.





Félig szétszereltem, és drótkoronggal megtakarítottam.





Német, csúcs minőségű technika. 
Dupla soros, golyós csapágy, 7-es sűrű menetű csavarok, ...stb. 











Mégis inkább, a múlt heti börzén eladtam, 
mert túl kicsi és gyenge lenne az 1600 köbcentis motorhoz.  





2 megjegyzés:

magyarszki fasiszki írta...

És az Ural váltó? Ne szenvedj egyedi házzal hozzá. Hosszanti blokk Ural váltó, kardán hajtás. Mint egy Motoguzzi. Párja nem lesz.

maugli írta...

Az Uralé is megvan még. De, nem akarok én "show bike-t" csinálni, csak egy Shovelhead-re hasonlító csoppert akarok, ...és GO! Most, ha minden jól megy, akkor hamarosan lesz egy
eredeti Harley váltóm. Eddig, azért nem érdekelt mert drága és nehéz hozzá cuccokat szerezni, de most ez olcsó és hiánytalan lesz. Úgyhogy, ha összejönne, akkor mégis csak a gyárinál maradok. Így hamarabb lesz működő képes a blokkom.