2013. március 11., hétfő

61 éves térdgumi.

Sajnos, március 03.-án nem tudtam elmenni a Nyírtéti alkatrészbörzére,
de a barátaim ismét segítettek, és vásároltak nekem egy pár,
jó állapotú térdgumit.



Sokáig nem tudtam beazonosítani hogy milyen motorkerékpáré lehet,
de mivel csak 1000 forintba került, nem is érdekelt.







Aztán, a minap régi benzintankok után keresgéltem a neten,
amikor rábukkantam erre a motorra.
MZ BK-350, made in DDR, és 1952-1959-ig gyártották.
A benzintank két oldalán lévő térdgumikat három színben gyártották:
fekete, fehér és piros.
(de terepszínűben soha!)  







Miután megtakarítottam a festéktől, rápróbáltam a Triumph tankomra.
Egész jól néz ki...
Mindezek ellenére, nem szándékozom magamnak megtartani.
Ha valakit érdekel, szívesen eladom.
A tank típusa:
TWN (Triumph Werke Nürnberg) B-125. 1939.
2,2 gallon (10 liter)
Irányár: 15.000.-HUF.
A méreteit, kérésre levélben megírom.





















Köszönöm a térdgumikat Jimbónak és Gábornak!







Nincsenek megjegyzések: