2012. május 1., kedd

Harley lökethossz növelés. 2.rész.

Megpróbáltam az 5 mm vastag alumínium lemezek közepét
méretre marni.





















Készítettem egy állítható maró fejet, hulladék fém darabokból.
























Aztán, az állványos fúrógéppel neki vágtam a műveletnek...






















A cél az hogy 103 mm-es furat legyen mind két lemez közepében.






















Ez sikerült!!






















Jöhet a körvonal pontos kivágása.
Ezt kézi sarok köszörűvel oldottam meg.





















Papírból sablont készítettem,
majd körbe rajzoltam.































































Mielőtt hozzáfognék a legnehezebb feladathoz,
a 12 db furat pontos kifúrásához,
rápróbáltam a hengert.







































Azért hogy meggyőződjek, elég magas lesz-e a henger...
Igen, elég magas!
;-)

Folyt. köv.! 


3 megjegyzés:

Szábbész írta...

Behugyozok bammeg ! A találékonyság határtalan!

magyarszki fasiszki írta...

"állítható marógép" ..édes istenem.... -.-

The Maugli Garage írta...

Hey, ..Rock'n'Roll!!
;-)