2012. február 22., szerda

Egyedi pólóm.

Ezt a pólót még tavaly festettem, de mivel hamarosan jön a tavasz,
erősen gondolkodom egy-két, hasonló póló festésén.



















Először öntapadós matricára rajzoltam az ábrát,





















aztán kivágtam.























Ráragasztottam a pólóra...






















...Majd, körbe ragasztottam, hogy máshol ne legyen majd festékes.























Végül, előkerestem a régen használt "airbrush" felszerelésemet,
és egy speciális, a N.A.S.A. által fejlesztett festékkel befestettem.
;-)


























2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia,

jo lett a polo. a polo belsejebe nem raktal semmi "takaro lapot" hogy a festek ne usson at tulzottan a feluklet masik oldalara (esetleg a polo hatso reszere)?

The Maugli Garage írta...

Szia! Köszönöm!
Természetesen tettem a belsejébe egy furnér lemezt, amire gyengéden rásimítottam a póló elejét. Ez után ragasztottam rá a mintát.