2012. január 7., szombat

Honda XL 500 S

Ez a '79-es honda, 5 éve szolgál engem.
NEM "hobbi célra" tartom, hanem rendszeresen túrázásra használom!

 


















2006-ban vásároltam, nagyon leharcolt, elhanyagolt, üzemképtelen állapotban.
Egy éven belül kipofoztam, az eredeti 6 V-os gyújtás- és töltő-tekercseit
magam tekercseltem át 12 V-osra, hegesztettem a vázat és a (fém) tankot,
teljesen átvezetékeltem, airbrush teknikával átfényeztem, ülést csináltam,
csomagtartókat csináltam, és végül 3 db túradobozt szereltem rá.   





















Azóta is hűséges barátom,
motoros találkozókra vagy alkatrész börzékre visz ha kérem  ;-)




2 megjegyzés:

Szábbész írta...

Felfedeztem , hogy a felső képen látható ember , aki a Harley blokkodat szereli ...az nem te vagy!!!!
Mással csináltatod a blokkod????? :D

The Maugli Garage írta...

Ááá, amióta harlim van csak egyre fiatalodok!!
;-)